blue skies are coming

Här är intervjun jag gjorde med Mumford & Sons innan deras spelning i måndags. De var helt enormt trevliga, genuina och äkta killar, och det märktes att de ville ge så bra svar som möjligt på frågorna. Roligt!!!





Igår var jag på Shout Out Louds på Kägelbanan. Det var såklart grymt som vanligt, fokuserat och tajt, stämningsfullt och svängigt på samma gång. Det som alltid är roligt med Shout Out Louds spelningar är att man verkligen ser hur inne de är i musiken, att de verkligen menar det som de spelar och vill förmedla det på allra bästa sätt. Ibland kanske man kan tycka att det blir lite för inåtvänt dock, det blir snålt med mellansnack och publikkontakt. Men det drar inte ner betyget nämnvärt alls, musiken får tala för sig själv, och ibland är det väldigt skönt.


På onsdag blir det besök till Kägelbanan igen, då för att se Noah and the Whale. Pepp!

Kommentarer
Postat av: xzrgsxg

Jag tycker att det är underbart när ett band håller käften och bara kör sin grej. Men jävligt synd att jag missade den här spelningen!

2010-04-20 @ 22:55:28
URL: http://blondinbello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0