300810

Hinner inte skriva så mycket innan mina ögonlock faller igen, men kan säga att jag är framme, resan gick bra och jag bor i ett enormt mysigt och fint litet hus med värdföräldrar som älskar att åka motorcykel runt hela världen och även att berätta om dessa resor. Känner mig hur välkommen som helst, köket är fullt av frukt och grönsaker och en av de första sakerna de sa till mig var "we have no rules, only experiences of things that haven't worked very well". Skolan ligger ett stenkast bort, börjar kl 9 imorgon och det ska bli väldigt intressant. Har varken låga eller höga förväntningar, utan det får bli som det blir. Jag har i alla fall ett ställe jag inte kommer ha några problem att kalla för "hem". Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Underbart att läsa, får nåt vått i ögat. Kände det på mig, men när det stämde blir man alldeles...

2010-08-31 @ 08:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0