i know that this is not goodbye

I'm back! Och jag har, som ni ser, gjort om min blogg en del. Anledningen till detta är att jag på måndag flyttar till London! Planen är att dra ner ambitionsnivån en bit när det gäller bloggandet. Det kommer inte längre vara en renodlad musikblogg (eller reseblogg, för den delen), utan jag kommer skriva lite vad jag har lust med. Detta för att de hemma i Sverige som är nyfikna på vad jag har för mig ska bli uppdaterade, och även för att jag vill komma igång och uppdatera regelbundet och ofta. Men fear not! Eftersom mitt liv till stor del kretsar kring musik så kommer det garanterat inlägg av den varan också. Målet är i alla fall fler och förmodligen kortare inlägg med ett bredare innehåll.
Nu ska det packas vidare. Fast först ska jag titta kärleksfullt på mitt första röstkort en stund. Det är så sjukt ballt, och jag är så taggad på val!!!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Nice!

2010-08-29 @ 00:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0