011210

Jag är världens sämsta bloggare. Förlåt.

Jag har haft besök av min svarta hund de senaste veckorna. Var inte helt lätt att komma tillbaka efter en helg där varje minut fylldes av vänner och familj och kärlek och skratt. Jag har gottat mig lite i min nedstämdhet och inte gjort något kreativt eller produktivt utan endast tittat på TV och ätit choklad, i princip. Därav bristen på uppdateringar.

Det enda vettiga jag gjort är nog de två konserter jag varit på, Klaxons och Local Natives. Klaxons var party att se, men hade kanske lite för höga förhoppningar. Det var kul så länge det varade men gick därifrån relativt oberörd. Local Natives däremot var 20 gånger bättre än på Way Out West, och där dom var riktigt, riktigt bra. Det var sista spelningen på deras turné och sista spelningen innan de skulle flytta hem till LA efter att ha spenderat ett år i London. De gav allt. Förbandet Cloud Control såg jag på Communion för några veckor sedan och blev kär direkt, så var väldigt kul att få se dem igen.

Senaste veckan har livet dock tittat upp, jag har en ny vän vid namn Benn som jag umgicks med hela förra helgen, sen har vi äntligen repat mer med bandet, och så ser jag fram emot många saker som ska inträffa i december.

Ikväll är det min första spelning med SeaZora på Cecil Sharp House. Är mycket nervös men också extremt taggad. I helgen kommer Josefin och hälsar på, ska bli galet mysigt. Den 10 ska jag se Johnny Flynn, den 12 Frank turner. Den 17 är det jullov. Den 23 kommer familjen. Den 28 åker jag till Stockholm!

Kommentarer
Postat av: Mum

Ingen dans på rosor.

2010-12-06 @ 23:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0