please forgive me

Halva det förra inlägget med 2009 i musik har mysteriskt försvunnit, utan att jag har rört någonting... Så halva sommaren och hela hösten saknas. Någon gång kanske jag skriver det igen men nu är jag alltför bitter för att orka med det.
Ikväll blir det myskonsert på Cirkus med David Gray! Fick fancy menybiljetter i julklapp av pappa så vi får först maffig middag och sen jättebra platser. Pepp!

Senaste albumet Draw the Line är riktigt bra, inte i klass med White Ladder men fortfarande snäppet bättre än hans andra skivor. Återkommer imorgon med en recension av konserten som jag har relativt höga förhoppningar på.
Här spelar han sin första singel "Shine" på The Point i Dublin.


Då var det dags för de första utmärkelserna på den här bloggen!
Veckans låt: "What if" av Bombay Bicycle Club. Klicka här för att lyssna på den på youtube.
Månadens album: "Sigh No More" av Mumford & Sons. Klicka här för att ladda ner det från piratebay.
Dagens citat blir från låten "Wishing Well" av The Airborne Toxic Event:
"The air is thin, it blows through your skin and you feel like something is about to begin."

Kommentarer
Postat av: Andreas

Hej. Vad kul att du också skaffat dig en blogg nyligen. Du får ta och kolla in min blogg med. Haha. Syns om en halvtimme.

2010-02-01 @ 18:43:49
URL: http://chassezlenaturel.blogspot.com
Postat av: Vera

Hej! Kul att du hittade min blogg :D chassez le naturel, vad betyder det?

2010-02-01 @ 22:36:20
URL: http://investyourlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0