dag 10

Idag har jag:

- Gått på en lång promenad längs "Marine Walk" in till Fishguard.
- Satt Klas på hårda prov och lekt fotograf.
- Gjort bort mig genom att dansa runt och sjunga till musiken från min iPod när jag trodde att ingen såg, för att sedan upptäcka att det sitter två personer i en parkerad bil och tittar konstigt på mig.
- Köpt ögondroppar.
- Fått akut blodsockerfall medan jag klättrade upp för en extremt lång och brant backe.
- Ätit kycklingsandwich och druckit fabulöst thé på världens gulligaste bageri.
- Mött upp kusinerna vid deras skolbuss.
- Lekt i en park och känt mig gammal och stel som ett hus.
- Lärt mig en hel massa nya konstiga engelska ord och slang.
- Ätit hemgjord pizza.
- Spelat på en cool vintage trummaskin.
- Tittat på Tyskland - Ghana.
- Ätit fantastisk "pudding" bestående av bärstrudel och mintchokladglass.


Kommentarer
Postat av: Mum

Klas verkar vara i form och har ett osedvanligt gott öga.

2010-06-24 @ 05:03:12
Postat av: Pappa Per

Hm, har du bildsinne - oxå?! Nu har jag MSN i iphone, kan chatt efter 10.15

2010-06-24 @ 08:08:20
Postat av: Mum

Hur mår Torkel, Eskil och vad hette den akustiska nu igen? Hur många musor - muses har du?

Åker till Möja idag. Midsommarkram.

2010-06-24 @ 09:56:44
Postat av: Pappa Per

MSN krävde ID och lösen och det går bara att skapa i en dator verkar det som. Så vi får vänta typ en kvart - tills jag är vid datorn! M ska bara hämta bilen

2010-06-24 @ 10:20:03
Postat av: Granny

Jag är också lycklig för att du är lycklig. Bilderna är underbara. Det känns som om jag är den osynliga resekamraten. Jag tror att blommorna är digitalis, hjärtmedicin. Ät inte såna. De är giftiga.

Kram från Ruh

2010-06-24 @ 15:04:55
Postat av: Tara

Onskar jag ocksa gjort dessa saker! Idag har jag legat som packad sill och battrat pa brannan, latt vart dock. Italien akte ut igar, fick veta det nagra minuter senare av damen som lag intill mig pa stranden haha, maste gora ont med tanke pa att varenda liten hala har verkar ha en superflashig 11-mannaplan. Mycket estetiska cudos till Klas!

2010-06-25 @ 18:59:15
Postat av: Christoffer

Nuharduinteskrivitnåtpåfleradagar! =(

2010-06-27 @ 09:16:45
Postat av: Pappa Per

Ja, känn pressen - har man startat reseblogg så har man! :-)

2010-06-28 @ 10:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0