dag 9

Jag har haft två underbara lata dagar här ute i nowhere-land. Idag vaknade jag vid 11.30-tiden, åt frukost bestående av toast med jordnötssmör, cheerios, thé och en banan framför TV:n där jag hittade X-Files på en av de 100-tals satellitkanalerna. Sedan tog jag min macbook och två kuddar och klättrade ut på taket och låg i några timmar och solade och lyssnade på musik. Sedan kom kidsen hem från skolan och vi åt middag och hoppade lite studsmatta och spelade på Sams bongotrummor. Det lyckades Arabella få med på film! Tyvärr så är uppladdningshastigheten här smärtsamt långsam och det skulle ta timmar att ladda upp den filmen, så det kommer senare.

En mindre rolig sak är att min pollenallergi har blommat ut totalt här, så jag nyser oavbrutet och går runt med rinnande, röda ögon, trots att jag tar min medicin. Men imorgon ska jag ta mig in till Fishguard med en buss och gå till apoteket för att köpa något som förhoppningsvis kommer fungera bättre.

Alla foton tagna av 4-åriga Arabella!

Kommentarer
Postat av: Mum

Poor you! Hoppas du hittar en dunderkur i stan. Det är säkert bra att vädra ut luftvägarna nere vid havet. Jimmy kanske hänger på om han inte blivit för gammal och trött. Är hans lust på samla ihop får lika stark?

2010-06-23 @ 12:24:10
Postat av: Pappa Per

Stackars Vera! Mer allergisk mot brittisk pollen än svensk, hur ska det gå i Richmond, Londons största park? Tur att det är höst då!

2010-06-23 @ 20:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0