251010

PRISA GUDARNA, JAG ÄR FRISK! Har hållt på att bli lite galen de senaste dagarna, instängd i mitt rum och inget att göra. När en sträng på gitarren gick av fanns inget annat kvar än att kolla på Band of Brothers, och att se hela den serien under mindre än ett dygn är inte så bra för den mentala hälsan.

Men imorgon ska jag till skolan, och de kommande två veckorna kommer bli väldigt roliga och spännande. På onsdag ska jag träffa sångaren i SeaZora, mitt nya band, och åka och kolla på lite nya percussionprylar. Sedan är jag på lördag bjuden på en Halloweenfest i Notting Hill hemma hos en av de andra medlemmarna. Och under lovet nästa vecka ska vi repa två gånger, varav ett av repen kommer ske utomhus, så typ gatumusikantsession/rep! E-X-C-I-T-E-D!!!!

Kommentarer
Postat av: Tobie

AWESOME!!!

2010-10-25 @ 20:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0