060910

Svårt att förstå att det bara gått en vecka.

Måste börja tro på mig själv lite mer. Inte okej att ha så mycket ångest bara för att man försöker skaffa jobb.

Har två band på g. Ska bli helt galet roligt om det verkligen kommer igång.

Jag avskyr min religionslärare.

Har insett att det finns löjligt mycket ställen man kan gå och lyssna på bra musik i denna stad. Alltså verkligen, löjligt. Övergår mitt förstånd hur det kan finnas så stor efterfrågan att allt kan gå runt. Jag kommer inte ha en lugn stund efter jag fyllt myndig. För det är ju det man måste vara för att gå på dessa ställen. Myndig.

Tänker inte åka in till stan något mer innan jag fått mitt student oystercard. Det är en annan sak som är löjlig, hur dyrt det är att åka kollektivt. Men när jag fått mitt kort får jag gratis bussresor och halva priset på tåg.

Arcade Fires nya går på repeat. Måste försöka ta mig in på den konserten på något sätt, även fast det är slutsålt.

Kort, osammanhängande uppdatering. Men bättre än inget kanske?

Your words light a spark of hope
Of promises, long forgotten
I'm brought to life again
By the simple flick of a finger

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Bra uppdatering tycker jag, lita på att du skriver bra, det gör du alltid!

Dåligt självförtroende förenar mänskligheten brukar jag säga.

Är dikten din?

Fin...

2010-09-06 @ 23:13:12
Postat av: Vera

Japp, min dikt :) Tack!

2010-09-07 @ 00:06:57
URL: http://investyourlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0