120910

Kings of Leon släpper nytt nästa månad, den 18 oktober släpps deras 5:e skiva "Come Around Sundown".

Första singeln "Radioactive" har funnits på hemsidan ett tag men inte gått att spela för mig förrän ikväll, och jag säger bara WOOOOW! Vilken låt, vilken video. Köpte inga biljetter till konserten i London när de släpptes i fredags, på grund av att de kostade 59 pund som jag inte kände att jag hade råd med. Den sålde slut på minuter och jag hatar mig själv litegrann nu.

LYSSNA OCH TITTA HÄR!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Dumma KoL, kör bara med Flash

2010-09-12 @ 09:37:29
Postat av: Vera

Finns på youtube också!

2010-09-12 @ 15:29:15
URL: http://investyourlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0