130910

Av någon anledning är det enklare att vara duktig här. Jag har köpt en pärm med massa fack där jag kan sortera mina papper. Jag gör läxor i tid och går på alla lektioner. Jag håller mitt rum städat och fint. Jag springer i parken flera gånger i veckan. Jag äter regelbundet och hyfsat nyttigt. Jag utnyttjar överbliven tid till att vara kreativ istället för att glo på TV. Jag har sökt jobb i halva Richmond. Vet inte vad som har flugit i mig, men vi får väl se hur länge det varar.

Dock så känns det som om mitt liv just nu står lite på paus. Eller som om någon inte tryckt på play än. Det kanske är så enkelt att vara duktig för att jag drar mig för att åka in till London för att jag inte fått mitt busskort än. Och för att jag inte kan följa med ut än. Allt kanske förändras igen efter lördag. Vi får se. Jag hoppas på förändring på söndag i varje fall. Innerligt. Annars tänker jag fan inte komma hem igen.

Kommentarer
Postat av: Simone

jag hoppas också på en förändring, för jag vill ha dig här bland all sol och alla stamceller. men ändå. duktig är du och det är nog bra för dig. hoppas utelivet i London slår allt annat med hästlängder. jag förväntar mig detaljerade berättelser om musik, dansfötter, osovna timmar, pojkar och gräs (alltså sådant som växer på marken inget annat, för sånt gräs vill jag inte höra talas om)

2010-09-14 @ 08:55:36
URL: http://baraenfas.wordpress.com
Postat av: Vera

jag ska göra mitt allraste bästa för att uppfylla dessa förväntingar!

2010-09-14 @ 20:04:34
URL: http://investyourlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0