190918

Det är konstigt vad snabbt ren, sprallig lycka ut i minsta fingertopp kan lägga sig och bli till ett stort hål i magen av besvikelse och oro.

Slutet på denna vecka har varit underbart, episkt, legendariskt. Världens underbaraste, vackraste Tara och mina älskade föräldrar har varit här och lyst upp min tillvaro. Dagarna har spenderats med pubbesök, flirtande, vårdslöst användande av min mobiltelefon, enchiladastillverkning åt mina värdföräldrar, nagelmålning, hårklippning, promenader, besök på indisk restaurang med grymt god mat, bjudande på rom & cola till pappa, fler pubbesök, camden market, klänningsshoppande, picknick, frisbeekastande, äta efterrätten först, dricka champagne, ombyte på en cafétoalett medan arga kunder rycker i dörren, Billy Elliot-musikal, spontana skrattanfall, After Skool Klub, Budweiser, euforiskt dansande till Bloc Party, Foals, MGMT, Two Door Cinema Club med flera, nattbussguidening av söta pojkar, hemkomst halv 6 på morgonen och mycket mer.






Sedan kom valresultatet.

Kommentarer
Postat av: Simone

jag vill vara i london med dig vera!

2010-09-21 @ 12:36:24
URL: http://baraenfas.wordpress.com
Postat av: Vera

kom hiiiit då!!! :)

2010-09-21 @ 13:11:44
URL: http://investyourlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0