200910

Är trött, seg och sur. Har sovit 7 timmar på 2 dygn, mitt rum är uppochnervänt efter en helg av vanvård och tillskott av nya prylar, jag har alldeles för mycket läxor och jag har ätit alldeles för mycket choklad. Jag är glad att jag hann fly Sverige innan detta katastrofala val, men samtidigt har jag en längtan efter att åka hem, demonstrera och försöka "ställa saker till rätta", eller i alla fall göra något, vadsomhelst.

Som tröst har jag bjudit mig själv på en biljett till Shout Out Louds på onsdag. Det ska bli kul. Och på torsdag är det Camden Lockstock, en festival i Camden där det spelar band på en massa olika venues och det är gratis inträde överallt. Det ska också bli kul.


Jag hatar att sitta och vänta på sms som kanske aldrig kommer komma.



Kommentarer
Postat av: Mum

My boss apologized coming from Skåne and speaking skånska. That was kul. I can't understand why so many union members in LO vote for nazis. That is not kul.

2010-09-22 @ 18:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0