230910

Vilket band var det jag var och såg i förrgår på Relentless Garage? Inte var det de försynta, småblyga myspoparna Shout Out Louds som jag har lärt känna på ett flertal spelningar i Stockholm i varje fall.

I början verkade bandet bli nervösa av den enorma responsen från publiken. Men efter ett par låtar drogs de med, och bjöd på en show jag aldrig kunnat föreställa mig. Söta, blyga Adam Olenius hoppade ner från scenen och lät sig tafsas och kramas på av publiken, anordnade allsång, spelade önskningar från publiken, skämtade och bedrev publikfrieri i klass med herr Springsteen själv. I sista extranumret blev det för mycket för den överextatiska publiken som stormade scenen och dansade låten ut.

Den här videon är filmad av någon som måste stått precis bakom mig, för mina händer är överallt!


Kommentarer
Postat av: Simone

vart tog uppdateringarna vägen vännen?

2010-09-29 @ 10:17:15
URL: http://baraenfas.wordpress.com
Postat av: p

men skriv då <3

2010-10-04 @ 22:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0